Wysłany: Sob 18:57, 18 Kwi 2009 Temat postu: Mini - Poradnik do Worms3Dmapeditor cz.2
O to druga część mini poradnika do W3Dmapeditor. 2,2
Importowanie obiektów:Żeby importować obiekty z Worms3D to klikamy na "File" i z listy wybieramy "Import Obiects".Musimy wejść w Data/Bundles by importować obiekty.Na końcu pojawia się lista są tam Lunar,War,Pirate,England,Horror,Arctic.Wybieramy np. War i mamy obiekty zaimportowane.Klikamy na import obiects i przeciągamy jakiś obiekt do mniejszej listy (ta w której mamy swoje obiekty) żeby pokazać obiekt na naszej mapie to klikamy na "Root" (ten folder) i mamy obiekt.To tylko działa jeżeli mamy Worms3D.
Importowanie map:To się robi tak samo tylko że klikamy na file/import map.Wybieramy mapę i pojawia się nam ona.Możemy przenosić jakąś część lub cały obiekt do naszej mapy (przenoszenie było wyżej)
Importowanie obiektów 3D:Żeby to zrobić musimy za pomocą programu Wings3D zrobić jakiś obiekt 3D i go zapisać w odpowiednim miejscu.Jeżeli mamy zrobione to wchodzimy w File/Import 3ds to pojawi się tabela.Klikamy na open żeby wybrać obiekt 3D.Jeżeli wybierzemy to zaczyna się importowanie.Po kilku sekundach powinienem pojawić się ten obiekt i możemy go przenosić...
Tworzenie Gór:Na nadanym obiekcie można zrobić górę.Klikamy na "Height Map" i potem na "Pick" by zaznaczyć. (pamiętaj o Ctrl) kiedy zaznaczymy możemy jeszcze ustawić "radius" (inaczej zasięg) żeby zwiększyć zasięg góry a na końcu ustawiamy "Height" i obiekt tworzy górę. (inaczej to on się jakby podnosi ale git z tym...)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach