Wysłany: Pią 13:35, 17 Kwi 2009 Temat postu: Mini - Poradnik do Worms3Dmapeditor cz.1
Zanim opiszę poradnik to powiem że ten program działa też do worms4.
Dodawanie Poxelu - Na początku mamy w tabeli folder "Root" i klikamy PPM na ten przycisk i wybieramy "Add Poxel" żeby dodać poxel.
Dodawanie tekstur - Można też dodawać tekstury.Pierw klikamy na Textures/Open textures to potem wybieramy listę tekstur z mapy (format typu notatnik) i jak zaakceptujemy to mamy tekstury w tej małej tabeli.Żeby mieć tekstury w mapie to jeszcze klikamy Texture View i potem wchodzimy (worms3d Data/Bundles) (Worms4 Data/Themes) i jak klikniemy ok to pojawia się lista tekstur.żeby dodać tekstury do wybieramy którąś (musimy znać typy tekstur) i potem przenosimy ją do tej małej listy np. na Grass1/B01 to potem zmieni się nazwa i klikamy "Load Textures" to załaduje nadaną teksturę.
Zwiększanie,obracanie i przenoszenie: Mamy w liście (Properties) Position,Rotate i Size.(X Lewo/Prawo.Y Góra/Dół.Z Przód/Tył) jest też inny sposób na zrobienie tych rzeczy.Do przenoszenia klikamy na "Move" i mamy strzałki by przenieść to trzymamy nadaną strzałkę i przesuwamy.
Obrócić możemy też klikając na "Rotate" to wokoło poxelu pojawia się koło z kreskami i przeciągamy jakąś kreskę by obrócić obiekt.Do powiększania nadaje się też "Scale" inaczej skala.Możemy powiększać w różne strony.Możesz też zmniejszać skalę.
Dodawanie dziur - Jeżeli mamy ustaloną wielkość itp. to można zrobić dziurę w obiekcie.Najpierw klikamy na "Poxel Textures" i obok obrazka jest liczba 1 ,zmieniamy na 0 i klikamy na wypełnienie.Jeżeli wstawimy myszkę na obiekt to się zmienia ikona (to znaczy że można robić dziury) klikaj LPM by robić dziury. Nigdy nie rób dziur jeżeli obiekt jest bardzo mały bo zniknie i już będziesz musiał go usunąć! (Delete Poxel)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach